Witaj na Świecie - Kubuś

W lipcu doczekałam się siostrzeńca :-) Długo na niego czekaliśmy, bo chłopak niespecjalnie się spieszył, ale jak już się zdecydował to rany boskie.... 3 dni porodu, niedziałające leki przeciwbólowe, brak rozwarcia, a w końcu cesarka, gdy zaklinował się w kanale rodnym. Biedaczek przez kilka tygodni był cały posiniaczony i zmarnowany. O kuzynce nie wspomnę, bo miała zagrożenie życia i jej chłopak się dowiedział, że może decydować kogo ratować. Tak narzekamy na naszą polską służbę zdrowia, a taka rzecz działa się w UK. Na szczęście wszystko skończyło się pozytywnie. Kubuś doszedł do siebie, kuzynka też, niedawno nawet byli w Polsce, żeby zalegalizować związek i ochrzcić maluszka.
No właśnie... chrzest. Ku mojej rozpaczy byłam chora, więc Kubusia poznałam mając maskę na twarzy, co go nieziemsko zaciekawiło. Tylko mnie śledził swoimi oczyma. Nie spotkałam się jeszcze z takim spokojnym i niepłaczliwym dzieckiem. Po tygodniu doszłam do siebie i mogłam maluszka wziąć na łapki. I... zasnął po 3 minutach. I tak kilka razy nawet :D Ale chyba nie jest tak źle, bo Maluszek nawet ze mną tańczył na weselu rodziców :D Leżał w łóżeczku i i ruszał łapkami w rytm muzyki :D no słodziak, co tu dużo mówić :-)
A teraz czas na prezenty, które maluszek ode mnie zgarnął ;-)
Karteczka:

 Metryczka:
Śliniaczki:

Zestaw:
Dowód na to, że korzysta;-)

 A tu Maluszek ze mną ;-)

Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Super prezenty przygotowałaś!:) Jak dobrze, że wszystko się szczęśliwie zakończyło - aż mnie dreszcze przeszły, gdy pisałaś o tym decydowaniu... Niech się maluszek zdrowo chowa, a siostrze życzę dużo radości i pociechy z synka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, że to Twoja siostra została mamą. Gratuluję kuzynce, no i całej rodzinie - macie Wszyscy cudnego Kubusia :)
    Śliczny zestaw przygotowałaś, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe prezenty przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubuś jest wspaniały! A Ty jesteś cudowną ciocią - takie prezenty! Gdyby malec wiedział pewnie byłoby mu bardziej śpieszno na ten świat ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniala z was parka, hihihi, najwazniejsze ze wszystko dobrze sie skonczylo i zarowno kuzynka jak i maluch sa juz ok, i ciocia jaka dumna, piekne prezenty zrobilas Kubusiowi ,Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawdziwe szczęście, że wszystko ułożyło się tak, że Kubuś jest z Wami, Kubuś i jego Mama.
    Przygotowałaś piękne, pełne serca, prezenty dla maluszka, Ty też jesteś wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, życzę Ci magicznych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz